Identyfikacja wizualna Twojej firmy

Czy wiesz, czym jest identyfikacja wizualna Twojej firmy i dlaczego jest tak istotna w budowaniu własnej marki? W naszym zespole pracują specjaliści, którzy zadbają o odpowiednie zaprezentowanie Twojej działalności w taki sposób, by stała się rozpoznawalna.

Identyfikacja wizualna stanowi podstawowy element budowania świadomości w odbiorcach, czyli potencjalnych Klientach. W pełni profesjonalny branding pozwala wzbudzić poczucie zaufania i znacząco wpływa na wyróżnienie Twojej firmy wśród konkurencji.

Jeśli zastanawiasz się, czy potrzebujesz identyfikacji wizualnej

Dobrze zaplanowana strategia marketingowa firmy opiera się w bardzo dużym stopniu właśnie na identyfikacji wizualnej. Dlatego, jeśli zastanawiasz się, czy jest ona potrzebna także w Twoim biznesie, to odpowiedź brzmi: tak!

Jednocześnie ciężko w jednoznaczny sposób określić definicję identyfikacji wizualnej. W pewnym uproszczeniu można nazwać ją narzędziem promocyjnym, które składa się z symboli, kolorów, oznaczeń graficznych lub też innymi słowami stanowi kompletny system identyfikujący, indywidualny dla każdej marki. Naszym Klientom pomagamy w tworzeniu spójnej, oryginalnej i oczywiście charakterystycznej identyfikacji wizualnej. Zapewniamy dopasowanie jej struktury do charakteru Twojej firmy czy branży oraz wyrazisty, zrozumiały dla odbiorców przekaz.

Zainteresowany ofertą?
Wycenę otrzymasz gratis!

Wypełnij brief

Jakie działania podejmujemy w ramach opracowania identyfikacji wizualnej?

Skuteczna identyfikacja wizualna musi być bardzo szczegółowo zaprojektowana. Powinna opierać się na spójnym i jasnym przekazie, by zbudować tożsamość Twojej marki oraz trwale zakorzenić się w świadomości klientów. Do najważniejszych elementów identyfikujących firmę można zaliczyć:

  • logo i logotyp,
  • typografię, w tym wybraną kolorystykę,
  • spójny wygląd materiałów reklamowych i użytkowych, takich jak papier firmowy, koperty, pieczątki czy wizytówki, opierający się na wspólnym schemacie graficznym.

Jeśli swoim Klientom oferujesz produkty, identyfikacja wizualna obejmuje również projektowanie linii opakowań, które są w pewnym sensie nośnikami reklamowymi wyrobów. Powinny zatem odpowiadać całej oprawie graficznej. Również Twoja strona internetowa powinna w wyraźny sposób opierać się o przyjęte w trakcie projektowania założenia identyfikacji wizualnej.

Tworzenie kompletnego projektu identyfikacji nie opiera się tylko na słowach – wszystkie informacje, kwestie i założenia przyjęte w czasie budowania marki znajdują się w ważnym dokumencie, jakim jest Księga Identyfikacji Wizualnej. To w niej znajduje się podstawowa księga znaku oraz księga standardów identyfikacji. Materiały te obejmują i gromadzą wszystkie koncepcje graficzne i elementy wizualne, takie jak symbole firmy, wygląd strony internetowej czy profili na kanałach mediów społecznościowych.

W naszej agencji pomożemy Ci w przygotowaniu brandingu od podstaw aż po końcowe, fizyczne wykonanie materiałów, w tym także reklam w postaci banerów świetlnych umieszczanych na zewnątrz.