Tworzenie dedykowanych aplikacji CRM

Nasza działalność związana jest także z tworzeniem aplikacji CRM, czy też systemów wymiany informacji. Jest to narzędzie na miarę nowoczesnego przedsiębiorstwa, które nic w swojej firmie nie pozostawia przypadkowi.

Aplikacja CRM jest rozbudowanym programem, który udostępnia się użytkownikom z poziomu przeglądarki. Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim nie wiąże się z koniecznością instalowania jej na urządzeniu (jest dostępna online). Aplikacja CRM ma umożliwiać zarządzanie firmą w sposób ustrukturyzowany z zachowaniem wszystkich procesów firmy.. Użytkownik może z takiej aplikacji korzystać w sposób interaktywny, czyli wybierać poszczególne opcje oferowane przez interfejs w celu uzyskania informacji czy realizacji innego zadania.

Jak w prosty sposób zrozumieć działanie aplikacji CRM? Gdy firmie pracuje więcej niż jedna, dwie osoby, powstaje proces obsługi klienta. Na poszczególnych etapach realizacji zadania, dostęp do informacji o kliencie mają różne osoby z różnych działów firmy. Aplikacja CRM ma za zadanie przeprowadzić cały proces według określonego wzorca. Dostęp do informacji o kliencie, o ofercie dla niego jest przydzielany wyłącznie odpowiednim osobom, w odpowiednim momencie. Następnie aplikacja CRM wymusza na pracowniku wypełnienie określonego zadania by proces mógł iść dalej swoim torem.

Zainteresowany własnym CRM?
Wycenę otrzymasz gratis!

Wypełnij brief

W jaki sposób aplikacja CRM może wesprzeć Twój biznes?

W czasach wiecznej gonitwy, zdążą się, że proces obsługi klienta potrafi utknąć w jakimś etapie lub być całkowicie zapomniany. Biznes nie cierpi pustki i klient szuka oferty konkurencyjnej. Aplikacja CRM ma za zadanie uporządkować nie tylko proces obsługi klienta, ale także pracę całego zespołu.
Naszym zadaniem na samym początku jest poznać strukturę Twojej firmy, poznać procesy w niej funkcjonujące i napisać aplikację CRM, która dopasuje się do Twojej firmy, a nie odwrotnie. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, ilu ludzi zatrudniasz, CRM usprawni pracę w Twoim zespole i sprawi, że klient będzie obsługiwany za każdym razem z najwyższą powtarzalną jakością.